Kızlar bendede var 23+1 gebeyim gebelikten önce öğrendim CIN 1 teşhisi konuldu gebeliğe engel değil dedi doktor öğrendikten sonra gebe kaldım şükür hiç bir sorun yok 2 kere yaktırdım lokal yaktılar devlet hastanesinde yaptırdım gebeliğimi takip eden doktor özel hastanede söylediğimde hiç korkma birşey olmaz dedi sadece çoğalırsa yaktır çoğalmasın dedi eğer siğil biterse doğum normal olacak ama siğil olursa sezeryan bende normal doğum yapmak istediğim için sürekli kontrol ediyorum şuan hiç kalmadı ama tekrar olursa yaktıracağım yine