zaten suan kalbı atıyo hatta bıtmıs alıncak dedıgı xamanlarda bıle kalbı atıodu bende alıncak dedı dıye kalbı atıyo ben aldıramam demıstım ama doktr aldırmassak ılerde bebegın bobreksel veya akcıgerle ılgılı sorunu olur dedı suan bıle suyu yok 3haftadır oyle yasıyor yavrum zaten ozelde calısıorum hergun kntrol edılmekten tahatsız oldum dıye gtmıyorum beklıyorum suan zeynep kamıle gıdıorum ozele guvenmıyorum artık 😞