silaydiner ben spinal normal doğum yaptım hemen hemen aynı şey epidural ile bebeğe bir zararı olmuyor zaten ebe ve doktorun sizi yönlendirmesi ve ıkınmanız çok önemli ben sancı hiç hissetmediğim halde ebem ve doktorumun yönlendirmesi ile çok kolay ıkındım şimdi ikinci bebeğime hamileyim doktoruma yine aynı şekilde doğum istediğimi söyledim bi sorun sıkıntı cıkmazsa tekrar spinal istiyorum