Alprslnbal Kızlar bi kaç kişiden duydum kız bebekler erken doğar diye doğrumu sizce benim etrafımda var öyle iki kişi doğru mu sizce 😕
Sedavedoga Alprslnbal gelsin diye neler yaptım 39+2 olduk beklemedeyim 😂 tamamen uydurma çıktı o sözler 😂
Tugbacolak Alprslnbal hıc yapma ☺️ hem oyle olsa bıle 38 erken sayılmıyor 37 doldugu gıbı doktor aerık heran gelebılır dıyor
Alprslnbal Merve0901 aynen öyle erken doğmasın daha çok küçük ona göre daha dikkatli daha bol istirahatli geçiricem bundna sonra gebeliğimi öyle bişe varsa
Alprslnbal Sedavedoga aynen bakıyorum da herkes öyleymiş sevindim ya vaktinde sağlıcakla doğsun yavrularımız 😊
elif-asil Alprslnbal yoo inanmaya bnce buda hurafelerden biri… Sağlıkla zamannda gelsn bebişiniz inşallah
MelikeBlbl16 Alprslnbal 39+2deyim. Kızımın keyfi yerinde içerde takılıyor🤦🏻♀️😀 pilates yapıyorum sürekli aktifim ama var bir zamanı bekliyoruzz