Erhabalar hanımlar . Bugün 37+4 oldum doktor kontrol vardı herşey normal mi gidiyor diye son kez gidiyim dedim çünkü ilk gebeliğim 41 de oğlumu normal bir şekilde kendi sancimla doğurmuştur ama bunda bebek makat geliş li dedi doktor bayram donusune kadr dönmüş olmassa 38 geçmiş oluyorm alırız sezeryanla dedi sezeryan beni çok korkutuyor bebeğin aynı şey başına gelen varmı bebegn dönme ihtimali varmı bu haftalar zor oluyormus gerçi ama dönen varmı ??