Hanımlar kürtaj oldum 40kim çıktı adet oldum.Adetim ve Yumurtlamam düzensiz bugün adet günü itibariyle 10.günüm bugün ovulasyon testi yaptım.İlk başta ikinci çizgi baya silikdi durdukça koyulaşti.Peşpeşe yapmaya devam mı etsem yoksa biraz daha bekleyip öyle mi başlasam.Elimde 5adet vardı 4tane kaldı.Bana yardımcı olabilecek birisi varsa çok sevinirim.😇