Busra_35a canım hastaneye git doğumun başlamış nişanın gelmiş bende 37+5 im doktor kahverengi akıntı kan gelirse gel dedi ilk çocuğumu da kahverengi akıntı geldi öyle gittim 1 cm açılma var dedi o gün doğurdum açılman olup hissetmeye de bilirsin istetsen biraz bekle ağrın sıklaştıgında git ama ben yerinde olsam giderdim riske atmazdım hele ilk gebelikte ki öyle yaptım kahverengi leke geldi gittim sabah 7 de öğlen 2 de doğum oldu bence riske atma hiç git rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah kolay bi doğum olsun