Kızlar iyi geceler❤️ bugün kasılmalarımla beraber nişanım geldi. Doktora gittim tabi panikle nst temiz çıktı. Alttan usg ile muayene etti kanama alanı var kırmızı ve pembe renginde gelirse gel dedi. 36+1 olcaz 20 dk sonra. Haftan iyi bebek gelebilir ama biraz daha dursa güzel olur dedi 😅 Sorum şu, nişandan sonra hemen doğum başlıyor mu? Kasıklarıma adet sancısı gibi sancı giriyor ama düzenli değil. Nişandan sonra su mu gelir? Bilen varsa yardımcı olursanız çok sevinirim. Teşekkür ederim şimdiden🥰