soweldone borsada paramı 2 ye katladım. Daha sonra çıktım, ufak ufak arzlara girdim, bölünme öncesi alıp kârla çıktım felan derken 3 ay öncesinde nakite geçip hepsine altın aldım. Altın o zaman 1100 felandı gramı. Şimdi oldu 1500 küsür. Buralardan asla altın almam alana da bişey diyemem tabi. 61 binim olsa BIST 30 hisselerinden hala ederinden düşük olanları alır, 2024 ocağa kadar en azından beklerdim. Bilemiyorum siz ne yaparsınız tabi😂