Fatmaakoglu 36+0 göbüşüm artık hiçbir yere sığmıyor 🙈 kıyafetlerime sığmıyorum, mutfakta tezgaha yaklaşamıyorum, eğilip doğrulmak dakikalarımı alıyor, sağa sola yatmaktan yanlarım çürüdü daha da sayarım 😅 hepsi tatlı şikayetler tabi çok şükür az kaldı ama benim şanssızlığımdan doktorum raporluymuş ne zman geleceği belli değilmiş 38 haftama kadar gelmezse ne yaparım diye düşünüyorum stres oluyorum ikinci sezaryen 39 a kadar beklerim diyorum ama inşallah bebeğim de benimle aynı fikirdedir🤦♀️