Gamzekand Kızlar gebelikte soda tüketimi magnezyum açısından faydalı diye biliyorum meyveli sodalar için de aynı şey geçerli mi
Nurr_22_22 Gamzekand meyveli sodada rafine şeker var ayrıca tatlandırıcı zararı yoktur ama yararı da olmaz
hulya1406 Gamzekand hayır sadece maden suyu faydalı magnezyum için.Ben hergün 2 aydır günde bir tane genellikle gece 1 tane içiyorum.Faydalı dedi doktorum ve bazen bacağımda kasılma kramplarım oluyor onun İçin içiyorum.
hopefortomorrows Gamzekand sanmıyorum. İçlerinde fazlaca katkı maddesi var. Bu şeftalinin vereceği yarar vs şeftali suları gibi
Ilba_34 Meyveli sodalar da eser miktarda alkol olduğunu bir araştırmada okumuştum be katkı maddesi de kullanıyorlar
_myzeynepsmile__ hulya1406 bende içiyordum son kontrolde doktorum güldürme beni dedi kullanma demek istedi :)
gulten_01 _myzeynepsmile__ Gerçekten doktorların söylemleri de birbirini tutmuyor daha bugün doktorum bana soda içmeyi ihmal etme dedi bacaklara giren kramptan dolayı mutlaka önerdi
hopefortomorrows _myzeynepsmile__ benimki de sarıkız maden suyu diye üstüne basa basa söyledi. Magnezyum artı hazımsızlık problemine iyi gelir dedi
hulya1406 _myzeynepsmile__ ben bilmiyorum kızımda da bu hamileliğimde de doktorlarım önerdi hem muayene eden doktor hem de diyetisyenim önerdi ve kramplarım maden suyu içtiğimden beri hiç olmuyor şükür.
Gulsum9290- Soda hiçbir doktor önermiyor. Maden suyu alın Beypazarı ya da Kızılay. Magnezyum açısından iyi.
imren_melinarya Gulsum9290- benim dr um da onermedi fazla icersen tansiyonunuda cikarir dedi ilk defa duydum bende