Elfnannesi Çok çok çok mutluyum sonunda şu üçlü rakamlardan kurtuldum İnşallah bir gün buraya doğum hikayemi yazmak da nasip olur Çok zor günler atlattım kızlar eşimle görücü usulu evlendim 2buçuk sene önce 19 yaşında evlendim Eşimin ailesinin çok büyük problemri vardı halada var eşimin annesi küçükken onları terk etmiş Hemen ilk kavgamızda benimde onu bırakıp gideceğimi düşünüyodu Bi kaç kerede şiddet gördüm hatta zor günler atlattım ama her zaman annem babam yanımdaydı benim hep arkamda durdular ama ben yinede herşey rağmen eşimi bırakıp gitmedim oda Bi üçüncüyü yapmadı zaten evliliğim 4.ayında hamile olduğumu öğrendim aslında korunuyoduk yani ben öyle sanıyordum eşime güvendim bebeğim 2 buçuk aylıkken mart ayının 29unda kalbi durduğunu öğrendim mahfolduk kürtajla aldılar bebeğimi Eşimin hali benden beterdi o günden sonra daha çok üstüme düştü Kızlar çok uzun oldu düştükten tam bir yıl sonra oldu bebeğim kürtajda ilaç kalmış bebek oyüzden tutmamış bir yıl boyunca rahim filmi çekindim rahim filminde rahmi basınçlı suyla temizledikleri için ilaç kalıntısıda gitti Bu arada rahminde perde olduğunuda öğrendim ameliyat için hazırlanırken hamile olduğumu öğrendim Kısacası umudunuzu kaybetmeyin sabredin dua edin pes etmeyin rabbim isteyen herkesin kucağını doldursun inşlh ♥️
Melikelikelike Elfnannesi Çok sevindim sizin adınıza.. rabbim sağ Salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲