Nur_50 1palyaco ablam içti bebiş beslemiş hatta kalsiyum fazla almış ayreten aşırı yoğurt tüketti fazla 🤣çoçuğu dişli doğdu biz şok geçirdik
AsELinAnneSi__ 1palyaco ben tüketiyorum bağırsak sağlığı açısından kabızlık kaynaklı çok ağrım oluyordu bebek gelişiminde katkisi olduğunu da duymuştum ☺️💓