burcudemirr Gebelik şekerinde ölçümler ilk lokmadan sonra 1.saatte ölçülüyor… ama her yediğimiz besinin kanımıza karışma süresi farklı bu yüzden gizli şekeri tespit edemiyoruz.
Glükoz kana hızlıca karıştığı için yükleme yoluyla tespit ediliyor aslında .. yani o yüzden baklava yiyip gitmiyoruz :)
Mesela bende gebelik şekeri var , hamburger yediğimde 1. Saat tokluk şekerim normal çıktı , şaşırmıştım hatta , yaklaşık yarım saat sonra tekrar ölçtüğümde oldukça yüksekti.. o yüzden evde ölçmek hiç ama hiç mantıklı değil. Yüklemenin bebek için herhangi bir zararı yok , aksine varsa ve tespit edilmezse suyunuz artabilir daha kötüsünü düşünmek istemiyorum.. o yüzden iyice düşünün bebeklerimizin sağlığı söz konusu🙏🏼