Bu durum cok normal hatta doktorunda soylemis kendini korkutma bebegin iki gun geriden gelmesi de olabilir zaten iki gun arayi da beslenmenle kapatirsin diye dusunuyorum hic endise etme senin duygun bebeginin duygusu onemli gunlerin tadini cikar guzel vakti zamaninda saglikla kucagina al bebegini insallah