Kızlar umuttepede hayal hanıma gidiyorum daha önce 2 düşük hikayem var. Rahim ağzı kisalmasi vsr bende 3. Ayimda dikiş atılması gerek. Ben gebe kaldıktan sonra da ona gitmek istiyordum randevu almak için aradığımda sekreter hamilemisijniz diye sordu hayır dedim hayal hanım gebelere bakmıyor dedi şok oldum ben bakıyor sanıyordum neyse dedimki riskli gebelere bakan kimse yokmu hastanede yok dedi onada sok oldum aranızda giden varmi bu hastaneye