ShemsTural Hanimlar merhaba ben bazen sag gogusumde agri hissediyorum.6-7haftalik hamileyim. Ayni sorunu yasaan varmi?
sulfat ShemsTural ilk haftalarda herkesin öyle canım göğüs ağrısı yaşamayan hamileye henüz rastlamadım. Zamanla azalıyor inşallah seninkide zamanla azalır
ShemsTural Elif380 bende sabahlari agriyor die belki ustunde yatdim dusunuyorum. Normal yatmiyorum surekli donup duruyorum die. Bide sutyen giymek isgence oldu. Boyuyunu aldim yine fayda etmiyor agri veriyor neden acaba
Cnrmom İlk zamanlarda çok normal hormanlar değişyor adet görmüyoruz benimde çok acıyordu ama şimdi sadece uçları açıyor ve kaşınıyor 14 haftalık hamileyim geçer sıkıntı yapmayın 🤗