aslanprenses_ İki defa post açtık. Kimse yorum yapmadı 😔😔😔 yurt dışında yaşıyorum en son Türkiye’de 4 lü tarama testi yaptırmıştım. Biri sonuç orta derecede riskli grupta dedi doktor. Hemşire ya sa doktor var mı aranızda. Lütfen yardım edin.
Hnd3535 aslanprenses_ yani bn bir önceki postunuzu gördüm ama tr de 4lü testi çok yaptıran yok sanırım o yüzden cevap verememiştir kimse. İnstagram haftahaftahamilelik diye sayfa var. Riskli gebelik doktorları cevap veriyor yada Instagramda gene çağrı gülümser var her mesaja cevap veriyor oma danışın testinizin fotoğrafını fln atın yardımcı oluyor
aslanprenses_ Hnd3535 bu arada ben Senegalde 2li tarama testi yaptırdım. Burdaki doktorum hiç bir sorum görmedi. Türkiye’deki doktor da emin olmak için 4 lü tarama yaptırdı. Senegalde olsaydım hep hiç 4 lü tarama testi yaptırmayacaktım.