Aybarssmom_ İyi akşamlar kızlar, 10 haftalık gebeyim bugün ikidir tuvalete gittiğimde küçük kahverengi akıntılar gördüm normal midir sebebi nedir acaba
1palyaco Aybarssmom_ bende 6haftalık gebeyim. Bende de bir iki gün önce oldu . Yarın gidebilirsem doktora gideceğim . Normalde her akıntı risk olarak düşünülüp doktora gidilmeli . Ben yarın gidersem size de bu konu hakkında dönüş yapacağım .
Ada_ada Aybarssmom_ acile gitseniz iyi olur ya da doktorunuza. İçerde kanama olup, kan kuruyunca öyle kahverengi oluyormuş. En azından doktorunuz fitil ya da iğne verir. Bende de olmuştu, sebebi kesenin biraz üstünde kanama alanı olmasıydı.
Demir-annesi34 Aybarssmom_ benimde iki defa oldu 27 haftalık hamileyim ilişkinin ikinci sabahı oldu bende iki defa sıkıntı değil kahverengi ise rengi ama kırmızı veya pembemsi bir renkse doktora görünmekte fayda var ben acile gittim bu yüzden ilişki yasak dedi biraz uzak durunca lekelenme filan kalmadı