Kizlar normalde bugün 39 oldum ama ultrason da bebek 37 haftalık gözüküyor başından beri bı gerilim vardı hatta benim ilk gebeliğim de de gerilik vardı bu şekilde çok şükür sağlıklı bir oğlum var geç döllenme ile oluyor demişti o zaman doktorum özelde şu anda da devlete gidiyorum ya orda biraz korkuttular beni bu şekilde haftası geri olup doğum yapan var mı ?