bebeksu0 kızlar ben bugün pedikür yaptırdım kuaförde ayak taban ponza yaparken kesik oluştu eve gelincede teramisin merhem sürdüm hiç aklıma araştırmak gelmedi sonra internetten baktımki hamilelere yasakmış kullanan oldumu hiç içim rahat etmiyor 😣
Bilge_11 Benim dizim yaralandı bende bir kere sürdüm sonra aile hekimine danıştım uygun olmadığını söyledi ama bir kere sürmekle birşey olmaz korkmayın