Dilaninboncugu_61 Kızlar ikinci doğumuda sezeryan olan anneler bebisinizi kaç hafta kaç günlük aldınız kucağınza yardımcı olur musunuz 😊 gününü siz mi belirlediniz doğumun 🥰
Eylulmom Dilaninboncugu_61 38+5 de doğurucam Allah nasip ederse doktorumla birlikte karar verdik 2.doğumum 2.sezaryanım
ipek-karadag80 Dilaninboncugu_61 ikinci sezryanim olacak 20 temmuz 38. Haftam dolduğu zaman alacaklar
Dilaninboncugu_61 ipek-karadag80 acaba 38 haftanın başı mi alacaklar yoksa yine sonlarına bırakırlar mi
Eylulmom Dilaninboncugu_61 yok canım özel ben tahlili mi verdim tarihi yanlış hesaplamışım 39+1 oluyor