Bizde 13+2 iken ultrasona girdiğimiz de aynı şeyi söyledi doktor ama tek doktorla kalma derim bazen ultrosan cihazı da yaniltabiliyor . Daha sonra başka doktora gittik bant falan yok dedi olsa da sonra da kaybolabiliyormus bazen. Stres yapma canım en önemlisi stres allahin izniyle bebisinizi sağlıkla kucağınıza alirsiniz