20+1 haftadayım geçen hafta bende de vardı ödem ayaklarım şişiyordu. Şimdi su içme miktarını arttırıyorsun, hamur işi kızartma ve tuzlu şeyleri bırakıyorsun. Günde 1 maden suyu ve muz tüketiyorsun ve ayaklarını yukarı kaldırıp uzanmaya özen gösteriyorsun. Ben atlattım sanırım şu an sıkıntım yok 🙏🏻🙏🏻