Ervaduru merhaba doktorum 13/8i falan görünce önlem amaçlı günde 1 kez alfamet başlamıştı. Ekstra olarak sabahları dışarı çıkmıyorum 6dan önce falan adımımı atmıyorum dışarıya. Benim tansiyonum normal ilerliyor ama bebişte gerilik mevcut şuan onun için beslenme düzenimi toparladım, günde 1 tane muz yiyorum mutlaka tansiyona oda iyi geliyor. Tuzu hayatımdan tamamen çıkarmıştım gittiğim doktor tuzu tamamen bırakırsan oda tansiyonunu tavan yaptırır demişti bu sebepten yemeklere ekstra tuz eklemiyorum ama 0 tuz olarakta tüketmiyorum. bakalım rabbim hayırlısını versin.
Siz nasılsınız?