gokcetugumm Kubra0123 bende çok şaşırmıştım normal doğumlar vicudu yenilermis doktorum doğumun sayesinde geçmiş demekki dedi 3 yıl oldu yani daha öncesinde gebelik boyunca hep vardi
Sip85 Kubra0123 hangi testte çıktı troidiniz serbest T4 de mi yoksa tmh da mı sordum bende ama yanıtlayan olmadı bir kişi dışında
Hllak Ayse0606 doğum zamanı sezeryana alın diye yalvardım ama normal yaptım iyi ki de öyle olmuş acısını bir yere kadar çekiyorsun çıkınca hop hepsi bitiyor 😂
Benvebebegim Hllak o dayanılmaz acı, sancı kısmı mu oluyor yoksa bebeğin vajina kanalına gelip kanaldan çıkma faslı mı
bet9093 Smysmysmy1 gerçekten aynı durumdayım içim sezeryan istiyor ama normali de yapabilcekmisim gibi hissediyorum 😁
Nerfemm Ayse0606 normal dogumun herseyi normal ertesi gun rahatsın. Sezeryanda hem doğum hem ameliyat. Mecbur kalmadikca yapilmamalı bence. Benimde korkum sezeryan
Ugur0167 siyahinciii bende tek yumurta ikizlerim olucak yarın doğuma gidiyorum mecburi sezaryan olucam çok korkuyorum
Osultan Gönlüm normalden yana ama kızım koca kafalı 😂 beni zorlar diye söyledi doktorum boyumuzda uzunmuş şimdilik akışına bıraktık 37 haftalığız 🥰
Esraaaaacun Sacmalamabihterbizzenginiz yanlış bir düşünce bence her normal doğumu tercih etmeyen herkes bilinçsiz değildir kişinin isteğine bağlı kim nasıl olmak isterse öyle olur sizin düşüncenizle diğer insanların düşünceleri bir değildir herkesin vücut yapısı farklı .
Sacmalamabihterbizzenginiz Esraaaaacun Bunu ben söylemiyorum bunu bilim söylüyor. Tüm dünya Profesör doktorları bile normal doğumdan yana bebek sağlığı için. Ama herkes bunu anlamıyor malesef.
Esraaaaacun Sacmalamabihterbizzenginiz normal doğumun sağlıklı olduğunun herkes farkında buna okeyiz bu net birşey .Ben sizin dediğiniz bilinçsiz kelimesine karşın söylüyorum herkesin kendi vücudu kendi tercihi kim nasıl doğurmak isterse o şekilde doğurur tamamen insanların tercihi
kupp Sacmalamabihterbizzenginiz evet bilim söylüyor herkeste farkinda ama travma denende bise var kendini ona hazir hissetmiyoken girdigin normal dogum normallikten çıkıyo olabilir ..
nur34_ Ayse0606 bende normal cok istedim olduda ama sezeryndan beter oldu dikislerim oyuzden ikinci hamileligimi yasarsam tutturmicam asla hayırlısıni dilicemm
busra12ince nur34_ sırf bayram tatiline denk gelmesin diye 37+6 da suni sancı ile normal doğum yapmak ne kadar mantıklı?
busra12ince Ayse0606 sırf bayram tatiline denk gelmesin diye 37+6 da suni sancı ile normal doğum yapmak ne kadar mantıklı?
Sacmalamabihterbizzenginiz busra12ince çok mantıksız mantık dışı. Haftanızda geç değil, bayramdan sonra olsa ne olacak? Önemli olan bebeğin sağlığı. Bırakın doğal sancısıyla kendisi gelsin.
Annesii23 busra12ince böyle birşeyi sakın yapmayın bende bu hataya düştüm üstelik tam 38+0 da sezeryana alın dedim bayramda doktorum olmaz falan diye aldılar ama bebeğim doğduğunda solunum sıkıntısı cekti hala pişman olurum niye beklemedim bi hafta diye
nur34_ busra12ince hic mantikli degil hersey guzel gidiyorsa haftasinin dolmasini neden beklemiyosun ki
Annesii23 Ayse0606 normal doğumu hiç istemedim bende o cesaret yoktu spinal sezeryan oldum çok çok güzel geçti şimdi ikinciye hamileyim doğumdan asla korkmuyorum sezeryan gerçekten benim için en doğrusuymus
Naznaz123 Başından beri sezeryan istiyordum sezeryan oldum ve bebekler gibiyim iyi ki de olmuşum ayağa kaldırdıklarında dahi bir ağrım olmadı ertesi gün kayınvalidemle balkonda gülüyorduk gayet iyiydim sütümde hemen geldi sadece Şuan arttırmaya çalışıyorum
Benvebebegim Naznaz123 ayy ne gğzel maşallah 🙏🏻 hangi hastanede oldunuz ? Doktorun becerisi fe çok önemli. Sezeryanınızda dikiş mi atıldı lazerle yapıştırma mı yapıldı ? Ameliyat sonrası karnınıza bastırdılar mi ? Bir de vajinaya bir şey sokup pis kan mı çıkartıyorlar
_Anonimdenim Ayse0606 onu rabbım bılır ben 41 e kadar normal doğum yaparım dıyordum bıranda sezeryan oldum o bebek nasıl gelmek ısterse öyle oluyor Bız belırlemıyoruz 😊
Zeynep_imveAnnesi Snmkrby1_ niye doğum şekli olmasın ki. Madem değil nden o şekilde doğum yaptırıyorlar 🤦