Fatma-1024 13 haftalıkken mi 8 kilo aldınız o kısmı anlayamadım. Eğer öyleyse cok fazla çünkü ilk tremisterda annenin kilo alması beklenmez. Kan ilacı kullanıyosanız kabızlık şişkinlik yapmıstır ama oda 8 kilo aldırıcak kadar değildir diye tahmin ediyorum. Bence bi diyetisyenle görüşün cok yardımı dokunur, eleştirmek adına söylemiyorum bundan sonrası için az almanızı kilonuzu sabit tutmanızı sağlar cok sağlıklı olur siizn için