Aleyna1 Kızlar pazar günü sezeryanım var yarında son kontrole cagırdı tahlil falan yapıyolar mı merak ettim
Myworld37 Aleyna1 evet kan tahlili yapıyor ben 37 haftalıkken gittim muayne oldum nst ye girdim kan verdim. 38 haftalıkken sezeryan oldum 11 aylık oldu oğlum 🥰😍 hayırlı doğumlarınız olsun inşallah bi avazda kurtulun 🩷🌸
Aleyna1 Myworld37 insallah sagolun sizinde evladinizi allah analı babalı buyutsun😊 peki ac karnina mi gittiniz tok mu