kubraaksoy Akşam başladı çok ağrıyordu. Hareketini degistirdim geçti şimdi yine başladı bu haftada normal mi ya bu. Sizlerin ne tür sikayetleriniz var
Guz06 kubraaksoy 32 hafta benimde , çok belim ve kasıklarım ağrıyor adet olacakmışım gibi 😕birde ayak parmağıma kramp girdi yürürken az önce
Bulbulyuvasi Canım yalancı sancı pozisyon değişince kaybolmuş çünkü 🫣 düzenli sancıda ne yaparsan yap geçmez
Littlehappy Kızlar bugün benimde sağ kasığıma bıçak saplıyorlar sanki 31. Haftadayım sizede oldu mu ya da oluyor mu?