Melikelikelike banada aynısını demişti. 4 hafta her randevuda inşaallah devam etmez deyip durdu doktorumuz. 3üz riskli birini almak zorundayız. Yoksa ya hepsini kaybederiz tek tek yada size çok zararı olur demişti . Hep dua ettim çünkü ben asla öldüremezdim ne gerekirse yapardım. Çok korkmuştum böyle bi imtihanla karşılaşırsam diye. Sizinde 3üz olursa lütfen kabul etmeyin öldürmelerine araştırma hastanelerine falan gidin