Arasmom_ Kızlar kimyasal gebelik geçirdim 6hafta 2 günlük kanamam yok, kese görünmedi son değerlerim 106 idi kürtaj dedi bi doktor biri gerrk yok dedi. Yaşayan var mı lütfen bana bilgi verir misiniz
Gulirmak Arasmom_ değeriniz düşüyor ise tamamen düştükten sonra adet olursunuz ama siz genede başka doktora da görünün isterseniz
Arasmom_ Gulirmak asıl sormak istediğim buydu zaten değer sıfıra düşünce mi kanamam açılır. 136 dan 1 saat içinde 100 e düştü değer her iki doktor da kimyasal gebelik dedi alttanda üsttende muayene yapıldı tüm testler yapıldı. Klomen ve çatlatma iğnesi yapılmıştı zaten
Arasmom_ 60 a düşmüş bugün değerim giderek düşüyor Doktor 2 ay korun dedi. İnş tekrar klomen ve çatlatmay gerek kalmaz
reyhanh Arasmom_ Ben de kimyasal gebelik geçirdim 80den 42ye iki günde düştü ama hemen sıfırlanmadı bi hafta sonra adet oldum. Betanızı takip edin inşallah sıfırlandığı gibi adet olursunuz. Çok geçmiş olsun
Arasmom_ Allah razı olsun inşallah peki hamile kaldınız mı tedavisiz kaldıysanız ne kadar sürede kaldınız