Tabiki hurafe ama, eskiler yüzükle bakarmış alyansına ince bir iplik geçir canım göbeğinin tam üstüne tut yuvarlak daireler çizerse kız sağ sol yaparsa erkek derler. İlk zamanlar miden çok hassas bulantıların çoksa kız eğer az ve hiç yoksa erkek bebek derler birde göbek şeklinden anlaşılır aşagıda ve dik bir göbeğin varsa erkek yukarı ve daha yuvarlak göbek ise kız vs vs ama tabiki bunlar hurafe bence bünye ile alakalı, eskiler böyle anlarmış umarım yardımcı olmuşumdur ♥️