Rzlgln534 Merhaba hanımlar Burada doğum yapan var mı veya bilgisi olan ? Odalar tek kişilik mi çift kişilik mi veya tek kişilik tercih edebiliyor muyuz ?
Rzlgln534 Nur123aa Öyle mi ? Doğumdan sonra çift kişilik odaya getiriyorlar yazmıştı başka birisi. Siz orada mı yaptınız ? Memnun kaldınız mı ?
Nur123aa Rzlgln534 ben bir sene önce orda doğum yaptım sezeryan herkesin odası ayrıydı bulunduğum katın ben çok memnun kaldım baya sıkıntılı geçmişti benim ama çok iyi ilgilendiler