Canser Arkadaslar bgun knturolum vardi eve gelirken merdivenlerin 4 cu basamagndan yere dustum bebegim hareket ediyor ama gobegimde sadece agri var midemin uzerinde etim agriyor bebek hareket ediyr sizce bisey olur mu
BBusraa Canser bebeğin hareket ediyorsa bir sorun olacağını sanmıyorum ben de 3 basamak düşmüştüm düştüğün icin ağrın olabilir ama için rahat etmezse bir git yine de