alpseda_ ilk aylarda bendede olmuştu doktor kullabılırsın aerus demişti hatta bir hastası dokuz ay kullanmış ben bu hastalığı beş yıl çektiğim için kendım üstesinden geldim ilaç kullanmadan hamilelik zaten tetikliyor hastalığı birde kaşındıkça strese giriyorsun stres oldukça dahada alevleniyor çikolata paketli gıdalar bunlar alevlendiriyor…ben kaşımdıgımda kaşınan yerlerie sirke sürüyorum hatta sirke banyosu yapar gibi bol sürüyordum biraz durunca geçiyor geçmezse sürmeye devam et strese girip korktukça artıyor üstesinden gelemeyecek kadar kaşınıyorsa bence kullan ilaç bu hastalıgı ne kadar önemsersen o kadar üstün gelir birde dar kıyafetten uzak dur