ozzlemk Sizce her gün soda içmek ödem yapar mı kızlar? Beypazarı içiyorum neredeyse sürekli. Sodyum oranına bakarak karar veriyorum zaten içmeden önce de
GokceMom_ ozzlemk hayır aksıne maden suyu cok faydalı doktorum bıle önerdi bana gunde 1 tane icebılırsın dedi aksıne bebek için iyi ben hamılelıgım boyunca hep tükettim
Rabissssscee ozzlemk sodyum oranı en düşük olan maden suyu inişdibi bilginiz olsun. Tansiyon sorunum çıktı, içip içmemekte ikilemde kalıyorum bende
Eylulmom_ ozzlemk hayır aksine magnezyum eksikliği varsa destekleyici bir içeçek olur benim doktorum hergün bir tane önermişti
MYSR Asidi gittikten sonra içebilirsiniz ama bebeğe kilo yapıyor bilginiz olsun normal doğum düşüyorsanız…. :))
ozzlemk MYSR ikizlerim olucak🙈 gerçekten kilo aldırıyorsa bebişlere her gün tüketmeye çalışıyım ben o zaman😌
ozzlemk MYSR asidi gitmeden içsek ne olur ki yani ben açar açmaz içmeye başlıyorum da bi problem teşkil eder mi
Tugbacolak ozzlemk gebelık ıcı gumde bır faydalı ancak soda degıl maden suyu tuketmelısınız ıkisi farklı maden suyu dogal soda yapay bısey
MYSR ozzlemk bana sorarsan tabi sorun yok ama doktoruma söylediğimde asitli içecekler tüketme demişti bende asidi geçince içiyorum çoğu zaman ama güzel kilo yapıyor herhün içersen
Tugba_sari Bana sağlık ocağındaki doktor her gün tüketmeye çalış demişti, bir zararı olduğunu düşünmüyorum