Zeykan devlet hastanesıne gıdıyorum doktorun sabıt 3 haftada bır cagırıyordu 32 haftalık olduk ılk kez ıkı hafta sonra gel dedı sanırım sona yaklaştıgımızdan hu arada ilk gebekıgımde farklı bır hastaneye gıdıyordum ordakı doktorum 2 hafta arayla alırdı hep sonlarda 3-4 gunde bır e düşmüştü sanırım tamamen doktora baglı