Kelebekk18 Kızçelerimmm hamileyim oğlum olcak allahın izniyle ama bir oda yapamıyorum ona cünkü fazla bir odam yok malesef o yüzden anne yanı beşik alcam sadece ama hangi rengi karar veremiyorum lütfen yardımcı olun sonra pişman olmiyim 👶🏻❤️❤️
Mltsnl Yani erkek diye mavi güzel ama diğer bebişlerde kullanmak için bence krem çok güzel içini mavi yaparsın ☺️