Merhaba hanımlar
Eşimle birlikte yolculuk yaptık 14 saatlik bir yoldu.Gayet güzel yavasti mola verdik habire. Dönerken de öyle fakat
Dönerken de kaynım kullandı arabayı sagolsun çok hızlı ve dikkatsizdi baya sarsıldım. Yolda iyi sayilmazdi. Netten bilimsel zararı yok deniyor ama bebeğe birsey olmus müdür 9 haftalik olduk.