Merhaba kızlar ben 4 ay önce 8 haftalık düşük yaptım (kalp atışını duymuştuk) fakat 3 aydır korunmama rağmen gebelik gerçekleşmedi eşimle mecburiyetten farklı şehirlede olduğumuz için yumurtlama takibi yapamıyorum ayrıca adet olmadım henüz 3-4 gün var fakat kasığımda ağrı hissediyorum idrar testi negatif çıktı sizce kan yaptırmalıyım yoksa adetimimi beklemeliyim