Ummi_22 Merhaba hanımlar bebeğimin cinsiyeti henüz belli değil ama erkek olursa isim bulduk. Kız olursa eşim Aişe istiyor yanına bir isim istiyorum bende önerilerinize açığım 🌸
minikoannesi123 Ummi_22 merhaba, bilmediğim için soruyorum. Ben de kızımın ismini Ayse koyacağım inşallah ama Aişe ve Ayşe arasındaki fark nedir?
RabiaKose Ummi_22 Âişe Serra çok yakışıyor bir çocuk vardı ismiyle resmen okadar uyumluydu ki bayılmıştım 😍
Ummi_22 Anakoala Zümra ismine bayılıyorum ama eşim istemedi. Fikrini değiştirirse kesin koyacağım bir isim teşekkür ederim 🌸
minikoannesi123 annesinincivcivi1 teşekkürler, ancak çocuğumun geleceğini, okul hayatını vs dusunmek zorundayım. Aişe olarak tek sekilde kullanmak yerine Ayşe benim için çok daha uygun.
KLORAKHANIM Ummi_22 Aişe olarak mi koycaksiniz.benim eski sinif arkadasimin adi fatma Aişe ydi F.Aişe yazarlardi cocukken, maleseff cocuklarcok acimasiz 🤕 kizin ismi benim cok hosuma giderdi yabanci isimgibi ama dalga konusu olabilir 😪
Ummi_22 KLORAKHANIM evet Aişe olarak koyacağım. Bizim yöremizde şiveli olarak ayşa da derler yani dalga geçilebilir isim değiştirebilir. Ama biz ve kendisi buna izin verdiği sürece tabiki. 🌸
ipekravzaninannesi Ummi_22 halamın torununun adı Aişe Melek bence çok tatlı duruyor ikisi yan yana :)))
Ummi_22 ipekravzaninannesi teşekkür ederim 🌸 melek ismimi koymak İslami açıdan pek uygun değil diye biliyorum.
minikoannesi123 Ummi_22 teşekkür ederim ama Aişe seklinde tek başına kullanmanin okul hayatında vs.sorun olacağını düşünüyorum. Sizin gibi iki isim kullansaydim Aişe olarak düşünebilirdim ama Ayse olarak daha uygun şu anda benim için 😊 sevgiler