Essraa2 En güzeli gece uyumadan önce almak ozaman bi kötü yanı yok içmeden önce bi portakal yads mandalina filn yerseniz ilacın yararı da fazla oluyor bu arada
Gmzort Kullanıyorum çok memnunum .kahvaltıdan bir saat once iciyorum unutursam yemekten ıkı saat sonra içiyorum
Rumeysa96 Bende mahvoldum aç karnına içemiyorum kesinlikle yemekten bi iki saat sonra ancak içebiliyorum ..
Yaseminmericli Ben hayatım boyunca kullanıyorum. Bıraktığım an doktorlar tarafından sureklı hastaneye yatıralım lafına karşı karşıya kalıyorum. Bana kalsa gayet dinç dınemıgım onlara kalsa yaşayan ruhhh... Bırde sabah aksam içiyorum.
Rukiye1 Kndmrirem sabah aç karnına çok kötü oluyor. Gece yatmadan önce iç yanına portakal yada mandalina ye canım o zaman miğden felan hiç bulanmıyor
GulKeskin Kullaniyorum neredeyse 7 haftadir .. kabizlik , Mide bulantisi tam gecti derken bu ilacla tekrar can buldu 😁😥😥 ve dogumdan sonra bile kullanmaya devam edilecegi soylendi aglamiyorum sakinim 😭
Rukiye1 GulKeskin kabızlığın olmaması için akşam yatmadan 2 saat önce felan lifli meyveler yersen kabızlığın kalmaz canım. Bende de oluyordu yatmaya yakın özellikle mandalina yiyorum çok şükür çekmiyorum
ATC Kndmrirem Kndmrirem hamileliğimin başından beri kullanıyorum hiç bi yan etki etmedi canım 27 haftalığım
EzgiKizilates Kndmrirem ben kullanıyorum mide yanması yapıyor ama dikkat et bir saat önce veya sonra süt ürünleri veya kafein kullanmamış olman lazım yoksa içtiğin hap işe yaramıyor
VahideEktirir Kndmrirem bende kullandım baya doktorum ac karna içmemi söylemişti ama rahatsız ederse tok karna iç demişti bi süre sanra kan tahlili istedi kan degerim fazla çıkınca braktırdı 🤔
minik23_ Kndmrirem 12. Haftadan sonra başladım. Şuan 29um. Hep sabah aç karına alıyorum. İlk zamanlar inanılmaz mide ağrısı yapıyordu sonra geçti . Ama kabızlık değilde tam tersini yaptı ben de 🙈🙈 artık iyice alıştım sanırım.