Sabina13 Benim oğlum da hep kız istedi 🤩 erkek dediğimizde çok üzülmüştü ama rabbim gönlüne göre verdi yavrumun çok şükür 🙏 Öyle diyorlarsa kızdır banada hep kız dediler sonuç 🙊 ama ciddi anlamda hala şokdayım kendimde değilim değişik duygular içindeyim ama çok mutluyum sonunda cicili bicili giydirceem🙊🤩