Irmakdkm 16+2 haftalığım karnımın içi sanki acıyo böyle hareketini hissediyo gibiyim içimde su var bişey oynuyo gibi ama arada acı hissediyorum karnımın içinde genişlediği için mi acaba ??? Olan var mı kızçelerim böyleee👍🏼