pinarr_shnlii7 neden kötü düşünüyorsunuz 😊 illaki herkes bunu düşünüyor ama kafanızda kurup kendinizi strese sokarsaniz hiç keyif alamazsiniz. Benim 2. Gebeliğim en cok 22 aylık kızımı bırakıp ameliyat masasina yatcak olmayı düşünüyorum. Ama sonra diyorum ki en yakin arkadaşı, kardeşi, bacısı olcak. Bende ikinci kez bu eşsiz duyguları yaşayacağım, evim cennet kokacak.. bunlari düşünüp bebeğime odaklanıyorum. Biliyorum ki Allahin izniyle bende yavrularımda sağ sağlim yuvamıza döneceğiz