36+2 yim ve doktor günümün 18 temmuzda dolacağını söyledi , fakat idrar enfeksiyonundan dolayı da erken gelebilir dedi , çatı muayenesi yapmadı 15 gün sonra gel dedi . Fakat bu arada bayram tatiline giriyormuş doktor . İhmal edilmiş gibi hissediyorum 2 hafta sonra 38 haftalık olmuş olacağım , sizce 15 gün içinde bebiş gelir mi ?