blackeagle Kizlar merhaba biraz önce ağrılarım ve şişkinliğim yüzünden acile gittim cok bilgili bir doktor vardı çok detaylı kontrol etti bebişimi çok güven verdi bize yani çok yüksek ihtimalle kız dedi 13+5 çıktım ultrasonda sizce değişme olasılığı var mı doktor 2 kez inceledi detaylıca kız dedi
Elifaaksoyy blackeagle İnşallah değişmez ama benim o haftada kesin bir şekilde Eminim erkek demişti doktor ama haftalar sonra birde ne duyayım kızım oluyormuş😍
benan2016 blackeagle benimde doktorum ilk gebeliğimde 12 haftada kıza benzetti 16 haftada kesin kız dedi bence benzetme doğru ise kızdır kız bebeklerde çıkıntı olmuyor canım