Yenibirannee Mrscann hangi akıntı acaba? Dikiş yerinizden mi geliyor yoksa adet yerine sarı akıntı mi geliyor?
Cancan2 Mrscann benim bazen kırmızı bazen kahverengi oluyor doktor normal dedi ama sarıyı bilemedim canım doktoruna bi sor istersen
seizetheday Mrscann hiç böyle bir şey yaşamadım zaten 40ım bitene kadar kanamam olmuştu doktorunuzla bi konuşun isterseniz enfeksiyon falan olmasın
gizem3435 Mrscann benim de öyle oldu. Hiç tedirgin olmadım. az az da olsa 40. gün tamamen bitti diyebilirim.
Cancan2 Mrscann olabilir o zaman benim 40 ım çıkacak nerdeyse hala kahverengi ve kırmızı geliyor o yüzden bilemedim 🤷🏻♀️
Gamzeizmir35 Mrscann bence normal. Ben de sezeryan ile doğum yaptim. İçeriyi temizleyip çıktıkları için aman aman bir kanama olmuyor zaten.