Rzlgln534 canım ilk yatısım yapılıyor ben 41.haftada normal dogum için yattım suni sancı verildi. Refakatcım benden 15 dk sonra falan odaya geldi hep yanımdaydı. Sadece muayene ve dogum esnasında koridora cıkartıyorlar. Oda tek kişilik dogumunuz orda oluyor bebek yanınızda muayene edilip temizleniyor ilk bakımları yapılıyor asla odadan cıkmıyorsunuz. Dogum anı yatak catala dönüşüyor. Dogum sonrası hemen temizlikçiler gelip (kadın) odayı yatagı senı temizliyorlar miss gibi tertemiz oda tekrar aynı odada kalıyorsun. Belli saatlerde yine 2 sefer muayene ediyorlar bebeği ve seni. Sonra servis katına cıkıyorsun. Ben 8 9 saat sonra servis katına alınmıştım. Orası 2 kişiliktir ama oda büyük oldugu için sorun yok yine refakatcı yanında. Ben 2021 de Pandemi kurallarının gecerli oldugu zman dogum yapmıştım ziyareti yasaktı ozman. Kurallar farklıydı eşim 10 dk görebilmişti bizi dogum sonrası. Ama suan farklı. Kuzenım 2 gün önce dogum yaptı sezaryan ona gidip sorucam detayları 🤭 nasılsın. Dogumum kasın sonu Aralık bası gözüküyor yine kısmet olursa çam sakurada düşünüyorum suan durumlar nedir tam bilmiyorum 🤷