Ylnaknytk ya valla msjinizi kendim yazdim zannettim bende ayni sekilde oldum 9 haftalik hamileylen bi anda kan bosalmaya basladi ve kanamam 1 hafta boyunca durmadi.hastanede yattim 10 gun kadar kanama durunca eve cikardilar suanda 12 haftalik oldum hala yatiyorum evde
Hic bi sekilde kalkmak yok..bnm bebegim sol tarafta, sagda 5 cm kist ve 2.5 cm lik yirtik var dedi doktorlar.suan yirtik olan tarafta cok buyuk bi aci var.ve bebegimin oldugu tarafta da surekli kasilmalarim oluyo..sabah aksam progestan 200mg hapini iciyorum 3 gunde 1 de 50 kg ignesini vurunuyorm.insallah rabbim korur bebeklerimizide bizi de..